träning.

nu känner jag mig helt matt haha :D. hade typ det första riktiga danspasset med malin idag.
blir så sjukt störd på att alla som inte dansar disco säger.. man blir inte ens svettig av o dansa.
vilket skitsnack alltså. ni som har sett disco vet hur det ser ut.. ser det inte ansträngande ut eller?
plus att vi kör fys och sånt. precis som all annan träning. åååh. haha


tjejen i rött och svart vann sm iår !
äääälskar Louises ( tror hon heter så ) kick i början. !

nae nu är jag trött och ska sova !
skola i morrn, sen blir det att träffa mina tjejer evelina och sara <3.
efter det blir det väl att gå ut o gå med nelly. hoppas på det !

puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0