good fucking night

Den här dagen behövde jag, tänka och vila kroppen! sköööönt...  Men imorgon blir det full rulle igen.. både träning och dansa på otten!!!!! Torsdag är det dags för dolphins, fredag uppvisning både i lindö och söderköping..
På lördag är det dolphins igen.. På söndag kanske man äntligen får sova ut?..

Nu sitter jag och gör en powerpoint om " Med förintelsen i bagaget". tragiskt det där med andra världskriget.. hömm.. Inte det roligaste man gjort kanske men det måååste göras..

Nae.. nu ska jag kura ihop mig i sängen och försöka sooooova bort allt :). Imorgon är en ny dag, ett steg i taget!




Kommentarer
Postat av: vicky

haha oj då, tack så mycket=)=) hmm jo dom är duktiga fotografer absolut och de letar ju efter en super modell typ..Och de är 2 sköna amerikaner MEN. När vi skulle fota hår och smink som vi ville få fram på bilden så ville de gärna bara fota kroppen mer, eller helheten. De gillade när modellerna hade sexiga kläder och gjorde sexiga poser o så typ.. Lite skum känsla gav dom och dom var lite flörtiga oxå mot modellerna men alla tyckte mest det va kul! Så va tycker jag? hmm.. Om du är sugen p åatt bli fotAd och få egna bilder så tycker ja absolut, men se till att det blir lite soom du vill då. inte för porrigt osv med tanke på din ålder=P Och låt dom inte köra med dig eller lura dig bara. Men dom är jätteduktiga! kanske bara är amerikanska i sättet vilket man inte är van vid, väldigt öppna o så. kram kram

2010-04-28 @ 10:31:54
URL: http://meavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0