heartie.

ingen drömdag direkt.. vaknade upp med bästavän, tack för att du finns!!!! sen blev det max och sen dansen. hade en ruuulig träning :)  .

efteråt blev de lite serioustalk. sen skjutsade malin hem mig.. Nu ligger jag i sängen, och som vanligt kommer tankarna forsandes när man inte har något att uppehålla sig med. kan säga att jag mått bättre.. jag vet varken ut eller in, men hoppas att jag vet det snart. jag är så osäker men säker på samma gång. jag slåss tamefan med mig själv.. kanske är det här bra, kanske inte.. men det får tiden utvisa. Jag tar inte på mig hela skulden, verkligen inte.. jag är stark det vet jag, och jag står för min sak. Det har jag alltid gjort. Men det här har också fått mig att växa. jag hoppas verkligen.. det gör jag. Det här var det svåraste jag gjort på länge.

jag ska bli jag igen.. tamefan!!!!!




godnatt. imorgon är en ny dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0