I like what I see




muskel-loan.. ha-ha


schnigga bruedar! :D










johanna sötan!




gårdagen då... Tränade halv 7 till 9. Sen fixade vi iordning oss och gick ner till otten till klockan 11.
Blir stoppade i dörren och vi "småtjejer" fick inte komma in fast dom lovat det tidigare.. hahaha... vi lyckades ändå övertala dem att vi skulle få komma tillbaka och göra själva uppträdandet och det gick dem med på. Så jag felicia och emma traskade upp till donken iförda kläderna som ni ser på bilderna.. haha, plus babyolja på det med! kändes lagom kul att behöva vandra hela drottningatan upp själva klockan halv 12 :D Men där satt vi i alla fall och käka, sen gick vi tillbaka till typ halv ett. Träffade johanna och malin backstage , och sen körde vi ! haha, all uppmärksamhet vi dansbrudar fått på senaste tiden kan jag nog leva länge på. Vem behöver liksom bekräftelse när man har det här? love it!! Tycker att vi gjorde ett bra jobb allihopa... och att vara på ottens dansgolv nyfyllda 16 år är väl inte så pjåkigt ändå.. haha

sedan blev det att åka hem och sova.. och nu sitter jag här.. helt död!!!! Usch.. ska släpa mig till skolan nu.
Ikväll blir det dolphins, är taggad på själva dansandet ... men det andra? haha.. nej , kill me.

pussss från en happy loan! :D


Kommentarer
Postat av: Vicky

Snyggingar då!! Kan tänka mig att ni var rätt populära;) och fan va kul att va på Otten när man är16!! Hoppas det går bra på dolphins oxå! Puss

2010-04-29 @ 13:09:38
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Tim

Johanna är ju bara för het....wow!

2010-04-29 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0