Nothin but you're t-shirt

härlig dag!.. skolan började bra .. blev lite happy av ett mvg i engelska nationella , hör och läsförståelse!
dagen rullade på.. fan vilket fint väder !!! blir helt sprallig i hela kroppen..

sen bar det av mot malin och sen till dolphins. det gick bra idag! det blev vinst mot solna med, kul!
jag hade ett soloframträdande i pausen på 3 minuter, pirrigt och jobbigt!! men jag gick ut med högt huvud och körde järnet! det gick bra och jag fick sååå mycket fina kommentarer ifrån alla! tack!
jag körde själv inför 2100 pers, då undrar jag vad jag mer är kapabel till, nå vi får se vad tiden har att utvisa . har sjukt mycket rolig dans på gång, maaassor med uppvisningar!

har lagt in videon på facebook, får se om den kommer upp på youtube för då länkar jag den.. men idag blev massor med time-outer filmade så räkna med att se lite filmklipp här framöver! :)

ingen video.. men lite bilder!

















you can't be proud right? show me.


godnatt... fan vad jag inte längtar till imorgon då jag måste plugga massor med matte till nationella på fredag, rolig dag att lägga np på. på min födelsedag.. bra planering , tack!




puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, snygging!

Gu vad du är duktig, syns att du fått mina dansgener ;).

Tänk så här på fredag, när du är klar är du värd en extra belöning och du kan pusta ut m gott samvete, har hela helgen framför dig.

Saknar dig mycket :(, puss & kram.

2010-04-14 @ 10:54:03
Postat av: Kicki

Du är klockren Louisa :D du är en talang och hur duktig som helst , tvivla aldrig på dig själv gumman för du klarar ALLT om du bara vill :D

2010-04-18 @ 17:47:40
URL: http://Chriistiinees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0