städning på g.

jag har börjat städa själv..... vilket jag inte ofta gjort i mitt liv.. time to grow up maybe?. haha! har städat min garderob i cirka 2 timmar. FY-faaaaan . Det tar ju aldrig slut. kläder precis ööööverallt. usch. men nu är det klart och jag ska ta tag i resten utav rummet..


gårkvällen då.. lyckat skulle jag vilja säga! grymt härligt folk.. många som man inte träffat på länge vilket var sjukt kul att träffa igen :). dansade som en tok, partytrick blev det med.. jösses. alltid! gav frida en lapdance med... hahaha det uppskattades! tack för en bra kväll allihopa! och tack till thed :)


söta olivia och jag! snor lite av hennes bilder då jag inte orkade gå runt och fota.. hehe ;). så tack!






peoples!






blondies!


felicia, loan , lundin och gustav!

.. nu ska jag återgå till arbetet.. sen blir det plugg. för skolan börjar ju imorgon! så jävla kul.........

mer bilder kommer sen. pusss på denna härliga dag!


Kommentarer
Postat av: olivia

grym kväll!

snyggloan ;d

2010-04-12 @ 17:35:46
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0