hatar rubriker.. hehe

Nu är det såhär, att jag Felicia Thell-Björkman älskar Louisa Anderson så jävla mycket.
Jag ska vara ärlig, hon gör inte alltid det rätta och säger inte alltid dom bästa sakerna,
men vem gör det? Hon är bara människa, precis som oss andra. Dock är hon en av
mina bästavänner, och de louisas kära läsare, that's something!
Kanske får jag skit för det jag skriver nu, av andra eller av henne,
men ni ska veta att det pågår en jävla kamp inom henne just nu.

Det jag vill ha sagt är att den här bruden är så jävla fin.
Så jävla modig. Det är inte många 15åriga tjejer som skulle våga
hälften av dom sakerna hon gör.... Hon vågar vara sig själv.
Hon vågar säga vad hon tycker och se ut som hon vill.
Hon gör vad hon känner för, och de, de ska fan ingen få klandra
på henne för. Ni som har henne i sitt liv, fan håll fast i henne.
För det ska iallafall jag göra... I love u stumpan


Kommentarer
Postat av: beccabusen

<3<3<3<3<3 :D:D:D:D bra sagt fellan

2010-04-04 @ 21:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0