vilka jävla grabbar!

Jag blev så sjukt glad när jag såg det här inlägget på Malins blogg.. KILLAR.. NI GÖR MIG TÅRÖGD!




fan.. syns lite dåligt.

det står i alla fall :

Hejsanhejsan bloggfan :) idag så ska malin till hageby så drf skriver jag (marcus) idag. Malin ska träffa Louisa (världens vackraste) + två lika vackra tjejer =) typ... För nåra månader sen så hade nisse en top tusen lista på dom snyggaste killarna så idag rankar malin sina top tusen :)
1.pett
2.viktor
3.nisse










999.simon
1000.affe




här åt höger så har vi exemplaret på sveriges finaste gözzZzzZz... / marcus&nisse

( jag ritade för min bild.. haha)





haha, herregud killar.. massa kärlek till er! fan vad ni är snälla, blir som sagt tårögd. ni får komma hem till mig nån dag så bjuder jag på fika, hahah det är det minsta jag kan göra för er! Sådan uppskattning skulle jag DÖ för. PUSS på er!!!!!!!!!!!! ta åt er av mina ord, ni är bäst!




Jag uppdaterar bloggen så fort jag får lust och tid... kram till mina läsare jag har haft en awesome / vild helg.. EN GÅNG ÄR INGEN GÅNG. älskar er brudar!


Kommentarer
Postat av: Nisse aka karlsheN

InzZZzzane!

2010-04-25 @ 22:09:46
Postat av: marcus

vi kmr gärna på fika !:) <3 inte bara en fika utan 86 fikor jag bjuder på alla 85 wonderful (:

2010-04-25 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0