Du kanske inte har mig ikväll

godeftermiddag! Sitter i min älskling Sisselas säng och bloggar lite med Sanders dator , hehe!
Så mycket har hänt på dessa dagar så det är skrämmande.. men loan börjar komma back on track.
fast det är så att man alltid dras till människor som beter sig som idioter. yeah! Sen kan man ju själv sätta sig i en dum sits och det är ju fan inte bra heller.... så fan! bättre hade det kunnat vara.. men ups and downs har alla. punkt

Pride va så jävla grymt , aldrig varit med om något roligare fasiken.. när vi kommer till zinkensdamm där paraden avgick ifrån så stog jag bara och log , hela tiden hahaha! läderbögar , transor, transor med peruket, frukt på huvet och klackskor, lebbar som stog barbröstade.. det var som att stiga in i en helt annan värld.. haha!
alla gudinnor var så sjuuukt taggade och hela paraden som var 8 km var som en stor fest, vi dansade, skrek och bara porrade loss.. hihi. Allt som allt var det en halv miljon åskådare, GRYYYYYYYMT! man kände sig som en kändis då alla ville fota oss helahela tiden.. :)ASKUL verkligen , detta måste göras om!




jag och sisselababy!



jag och felicia innan starten. fotografer överallt!!



alla gudinnor , och daniel!


jag och snygga christian efter paraden! :D


snygga gudinnor!


malin och johanna!



YEEEEAH!



underbara daniel, vår ledare under pride! :D




vi norrköpingsbrudar ..

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fnt.se%2Fnyheter%2FDefault.aspx%3FArticleId%3D6176119&h=acdb8  Vi i NT!





vår vagn på pride, vi dansande bakom!

nu ska vi dra oss, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0