hörrenini

morsning korsning. nu har jag precis kommit hem efter en natt hos nelly.. mys med mallan och sarisen.. tjockade med kladdkaka chips oooosv osv.. titanic stod på schemat. hemsk film ju...


nu i alla fall ska jag städa mitt  rum.. eeeeh det är ju mammas uppgift tycker ju jag men det får gå ändå.. just nu ligger det kläder över hela golvet, för mitt i allt fick jag för mig att städa i garderoben med, suck..

jaja, pumpar musik och kööööör... kvällen får bli som den blir, spontant? kanske.. men det gillar vi! puss



min älskling och jag!

Later, Loan ska agera städtant!


Kommentarer
Postat av: sissela bergström.

love you honey!

2010-08-05 @ 19:58:06
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0