hos mallanbby

gårdagen då, vaknade i lindö. drog till sisselababy och sov där en stund. sen åkte jag till malins lägenhet och fixade lite där. efter ett tag kom brudarna och så blev det förkrök sen party i okka. stört mycket folk , men de va nice. blev hämtade av malin och drog ut till lindö för att sova.

idag gick vi upp 9 </3 och drog in och käka doooonk. kärlek på den.. sen drog jag och mallanbby hem till henne och så har vi legat här och slaggat och myst järnet.. SEEEEEGA brudar liksom.. nu kollar vi oc och snart blire käääääääääk. kvällens fylla går lätt till mister calle thiderman som badade i en vattenpöl <3. vi älskar dig grabben.. wöö ööö de vetu. fyfan! JÄÄVLIGT SKÖN . nu blire köttbullar och makaroner med min bästa baby. hörs och synsssssssssssssssss



några dgar gammal bild på mig och sisselabror . love you !



sköna brudar jappjapp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0