sa nån kräfta?!

nu ska jag snart dra mig iväg till sara för krääääftskiva med tjeeeeeeeeejerna!..
igår blev vi nollade... sjukt kul.. ha-ha
blev uppställda, fick uppdrag... vi sprang till mcdonalds , jag köpte mcdonalds för 60 kr till treorna, åkte spånka upp, dansade i den och blev filmad, haha..
köpte glass, gick med toaring runt halsen, SLICKADE GRÄDDE FRÅN EN HÅRIG MAGE. neeeejnej jag är inte tävlingsinriktad? ...  hjulade, gjorde en kullerbytta, pussade en trea, bytte kläder med en trea, ritade svampbob.. säg något jag inte gjorde??.

sen var det såpadodgeboll... jaaa vi stog uppradade , jag fick en hink över huvet men ingen annan.. ooffeeer ! haha.. stog och frös som ett as tills det var vår tur. vi blev tacklade och halkade runt i såpan och ramlade , sjukt kul! sen blev jag nertryckt i såpapölarna ett antal gånger.. offer igen? neeeejdååååå.. sen skulle de också bära mig till duschen men jag sparkade mig loss, va hal som en tvål...! så nu blir typ nya smeknamnet fisken! .. hahhaa. sjukt kul dag i varje fall.. längtar tills vi får nolla! ;).


på kvällen drog jag hem till alle. blev mys på uteplatsen med ljus och kortspel. med grabbarna + nellsan och lenita blire alltid bra :). sedan fick vi skjuts hem av dennis, :D

idag blev det en runda på maxi och kom hem med en massa kläder. nice!

nu ska jag faktiskt ta mina kräftor och åka till sara.. en trevlig kväll står på schemat! :D



kräftskiva hos nellsan förra året :D!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0