She can't wait

nu ska jag dra mig in till stan för att möta upp tjejerna!.. myspys. inatt sov jag på malins sova vilket var jävligt skönt speciellt när den var förliten för mig som är typ 174 , hej smeagol?. plus att fellan stönade i sömnen, plus pratade plus visade stjärten.. jag somnade vid 6.... oc är min bästavän typ? höhö!
gårkvällen då spenderades i wt-lyan och hos olwan, med poolhäng och bastu.. chiiiiill!

nu måste jag  verkligen dra men ska bara visa några bilder först ju!









ja sådär kul kan man ha.



puss!


Kommentarer
Postat av: jossan

- hej jag heter louisa andersson och är FETTT SNYGG!

- åh tja lousia, jag heter josefine falk och är fett avundssjuk på dig!!!

2010-08-19 @ 00:36:00
URL: http://josefinefalks.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket läppglans/läppstift använder du på bilden? jätte fint!

2010-08-19 @ 12:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0