småsystrar

Igår vaknade jag hos sisselabus, vi drog oss in till stan och satte och och fikade! Sen kom pappa oh hämtade oss och jag drog hem hit..

imorse vaknade jag av att min största lillasyster komemr in och säger " lovan ska du med och fika"?
nej svarar jag då och vänder mig om. Linda förklarar pedagogiskt att tonåringar behöver mycket sömn, haha.. följt utv ett mindre vrål :
" ÅÅÅÅÅH, SÖMNTUTAAAAA!"

snart kommer de hem igen så då får loan agera lektant och dj. " LOVAN LOVAN , vi hoppas studsmatta och har på höög musiiiik!!! " haha, mina små gullungar <3


HAHA, en 2 år gammal bild kanske.. Linn min solstråle i högra hörnet! <3


haha, ungarna och deras gamla ponny!


min lilla sockerpulla .

nej nu kom de hem och jag ska ut... puss"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0