The end

de sista dagarna har nu passerat och nu sitter jag här , sista dagen på sommarlovet... fan vad mycket som har hänt den här sommaren det är helt sjukt. absolut det bästa hitills... tack till alla som förgyllt min sommar, ni är bäst!
nu kan jag inte fatta att jag ska börja gymnasiet.. ska bli störkul förfan!

en liten snabb update nudå om vad som hänt de här dagarna..
onsdag ,träning, fyrverkerierna med wtg och tjejerna sen hem till alle och efter hem till amanda för att ha myskväll ! 
torsdag blev det träning, solning sen folkparken med grabbarna! galet haha..  
fredag var det också träning sedan fest hos olwan! trevligt..

igår hade vi dansbrudar uppvisning på gamla torget och det gick mycket bra! man var väl inte i sitt bästa skick dagen efter men de dög!klockan 2 åkte vi till frisören för att bli fixade i håret och klockan 8 öppnade vi hårshowen med dans! mina fantastiska vänner kom och tittade , likaså familjen så de va klockrent! grabbarna, jag felicia och amanda stannade efter visningen och hängde på bishop, haha småttingarna på krogen... :D
en sjukt bra avslutning på lovet... hade inte kunnat bli bättre! åkte hem och sov hos felicia sen, heartie!


nu lite bilder, resten kommer sen!




HOPP! eller?


poooose






blir fixad :D



haha, posar med geeee :D




dansbrudar :)



JUMP




snyggjohanna :)


felicia blir fixad:)

amanda får bollar med en "kvast"  ;)


snyggt!


fellaan :)




en bunt offer... hahha ;)



bishop

bra stämning och en(flera) kalla!!


alleee


alexander haffar morsan !




TACK för en sjukt jävla bra kväll!

nu ska jag slänga mig i duschen! puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0