världens bästa bok

sitter med en toffs mitt på huvudet, en vattenflaska i handen och läser 100 vägar till skönhet,
nyss hemkommen från becca. kollade på remember me som förövrigt va en ganska så bra film! jäävligt oväntat slut.
jag och mallanbby köpte pizza. stööört gott alltså! fick sällskap hem av Lenita , Jonas och hunden rambo, <3.
nu ska jag fortsätta läsa min bok och få vara sådär ytlig som jag vill... vi får se vad morgondagen har att erbjuda, men något bra blir det säkert. puss


 some pics that I like. när man ändå är igång och är ytlig.....






fast å andra sidan skulle jag aldrig palla att försöka gå runt och se söt ut hela tiden, för sådan är inte jag, jag trivs bäst såhär!









äh, kör ba. den som inte vågar bjuda på sig själv lär ju inte komma långt i livet. fan ska inte dra igång med mitt filosofsnack men hur orkar man försöka hela jävla tiden? * säger hon som går upp 40 min innan skolan börjar *
den som inte bjuder är tråkig, men den som gört har definitivt roligare själv.......... okej nu vet jag inte ens vad jag snackar om längre så jag lägger ner,,

åter till min bok . FÖRORDEN , klockrena

Få människor är nöjda med sitt utseende, Fråga den vackraste du känner får du se. Men känslan av välbehag kräver inga stora uppoffringar. Det är ofta de små detaljerna sin ger njutning och glädje. Att pyssla om sig själv är en framtidsinvestering. Något som alla borde unna sig.

ärligt, kan man blir mer girly eller?!

dagens två bilder!


hahah jag ock Katt ! No eyes :(



mcmallaaaaaaan... löve ya!


ett till citat ur boken

acceptera din kropp precis som den är. Inget blir bättre av att du går omkring och är missnöjd med dig själv.
eller så tar man tag i saken istället för att klaga ?!


nae, dags att avrunda. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0