if you love something, set it free



såhär snygg är jag för tillfället. feber, förkyld och ont i halsen. KUL.  legat och kollat gossipgirl hela dagen, det enda jag bidragit med är att stå med armarna utåt när mamma nålat in klänningen, och ringt och bokat taxi. mer kul än så har jag inte haft. jag hoppas att nyår blir lyckat men det tror jag nog. nu ska jag lägga mig och titta på "the social network". kul liv, fan va tråkig min blogg är.

jag saknar min fina bästavän.. du är en riktig pärla gumman , och jag älskar dig så himla mycket.






du kommer att vara saknad när det nya året smyger sig på. ... <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig mest av allt, saknar dig mest pluttan ! PUSS på dig <3

2011-01-03 @ 11:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0