Jag har gått för långt, kan inte sluta gå

min blogg är alltför jävla tråkig.

roligt liv, tråkig blogg.
händelserikt liv, händelselös blogg..

livet, vad fan är livet ? fattar fan ingenting, om varför det är som det är och varför det blir som det blir och varför det just är så . jag är förvirrad..................



lånade coachens lägenhet hela helgen. DYNGNICE!



korkar upp vinet. HEEH



poker @ seropians office i pronova-huset. sjukt chill ställe!



my lovidodiee




alexander and moi. som jag förövrigt spenderat dagen med. ! hade matte, sen projekt i skolan. drog en lunch med brudarna. följde med alle till tandläkaren, sen drog hem till honom och sov / kolla film. fetingskönt! sen blev det träning med dolphinetts!

nu tänkte jag sova, då jag knappt kunnat sova inatt. malin har varit jättesjuk , stackars henne.
ska sleepa i min egna säng för första gången på 4 dagar! pöss



Kommentarer
Postat av: julia

hur gör du när du lockar ditt hår :D

2010-12-08 @ 15:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0