så lustiga

god afton, ligger här i sängen och cornelia har precis åkt hem... vilken brud säger jag bara ... vi somnade som stenar båda två här när vi kom hem inatt. jag vaknade klockan halv 7 och går och tvättar bort mitt smink. jag tar med mig sminkservetter tillbaka till corre, puttar på henne och säger att hon ska ta bort sminket. nöten svarar högt  : Lägg av, jag drömmer! MUPP. idag har vi bara myst och kollat på film. gullunge.
jag har dragit på mig en attans förkylning så idag ska jag vara hemma och ta det lugnt!

gårdagen då! jo, vi samlades alla tjejer hemma hos sara. åt god mat, skrattade, och spelade julklappsspel! mycket lyckat :). jag vann min egna julklapp men jag hänger inte läpp för det, utan jag hade köpt en superfin shortsdress ifrån hm i transparent svart typ med volanger, mycket söt! jag hoppas att sissela lägger upp lite bilder så att jag kan lägga in här. efter några timmar fick vi besök utav totte, Lukas, stoffe,Nicke och jonny! trevlans.

nu hade jag tänkt att ladda ner lite filmer, men här är den enda bilden från igår så den får duga :D





bild från i förrgår! nytt läppstift ifrån make up store. OH LALA! haha. sniggt!



thell i sin snygga onepiece !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0