when i grow up, I wanna be famous.. and a star

ciao folket! Hemma nu efter att ha sovit borta inatt. Igår drog man till skolan, va på extra fint humör så det blev mycket skratt och barnsligheter. emma spillde ut en cola-jävel över min bok, JÄVLIGT klyftigt ! Efter skolan blev det donkenkäk , snälla lellis kom och hämtade oss, sen drog vi till arenan för att dansa. gick ASBRA och vi va on fire! nåväl..
drog hem till tränaren efter matchen och hon hade gjort tacos till mig, så sött :). blev massa youtube surfande och tv - tittande. Malin tittade också på en truck-film till hennes truckutbildning innan hon skulle sova, haha MUPP!

idag vare fucking jävla svinkallt att gå till skolan, drog hem på direkten sen till Malin, städade diskade och hade ett sjupt samtal med min kära bror cornelia Karlsson. love u gumman! nu ska jag sova, helgen kommer bli så bra! pöss








HAHA, handfatet..............




mysan och jag chillar lite base.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0