beccabus och fellanthellan

dagen igår var både bra och dålig.. ni kan ju fråga thellan.. hahahah.. fyfan ! cry? 

, jag är så jävla arg för tllfället.. vet inte var jag ska ta vägen. malin, jag älskar dig! :)

min älskade fis stannar en till natt. just nu ligger vi  beccas nya dubbelsäng. VI invigde den tillsammans rawr.. hahah! närå.

 

hahha fyfan.. skärmen är på tvn för tillfället och som alla vet så suger beccas syn.. haha kommentaren nyss
: invigde den tillsammans.. RAPAR???? hahahahaha hjärtat då. felicia ligger o låter som en fnissig liten apa. 
 
haha.. ae gud, efter dagen igår behöver jag rycka loss lite. Men det var ändå ganska funny.. felicia visade mg en ytterst fin bild hon tog på mig i duschen. med skinkorna upptryckta mot duschglaset. aeeeeee.. känns som att jag har " broke the ice " nu.. gu va nice.. mer personlighet i bloggen. RIGHT?? haha vet att felicia håller med mig!

 

ae.. nu blire mys för hela slanten


Kommentarer
Postat av: felicia thell

hahahahhaha.... rapar???? pappor??? whaaaaaaaaat?!

SHOW US YOUR DICK!!!!!

2010-02-22 @ 11:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0