felsms

Till: Storasyrran
Sms: Logga in på msn fort. Jag måste skicka en bild på på en jävla finne jag fått på snoppen Är det normalt eller?  Haha
Svar: Du skickar fan inte den bilden till mig.

Förklaring: Skickade dettta till min syster istället för min flickvän som säert hade skrattat åt bilden. Hon är rätt galen och skrattar åt allt. Men min syster tyckte att jag var skitäcklig. Tur att jag inte tagit en bild med mobilen och skickade ett felmms.

/Mahmod


Till: Syrran
Sms: Fan att jag alltid får längre pung än dick när jag legat i varmt bad för länge. Vad ska du göra i kväll?
Svar: Eeew fan va äcklig du är.

Förklaring: Så jävla fel. Och jag vet att idioten berättar för sina polare. Meddelandet var menat som ett skämt till min polare.






Till: Dejten
Sms: Hej rena pinan i natt. Fick ligga och hålla mig hela natten. Hade fisar på gång hela tiden. Hahahah vad gjordes i går? Kram
Svar: Men att du inte gick in på toan och fes? Fan det är nåt alla gör.

Förklaring: Skulle skicka till min kompis men dejten fick mitt sms. Hans svar gjorde att jag skämdes mer. Blir röd bara jag tänker på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0