fredag och lördag

party igår. förfest hos selve.. nice! sen blev de o dra till vilbergen o de va ganska lyckat (y) jag va hype hela kvällen. hihi. fyllekäk på donken blev de med , goooooooooooooooooooooooottttttttttttt



boys.. grattis robin.. :) fint jag gjorde med grädden ;)









nae fler bilder finns på facebook. höhö ..




imorse blev man väckt vid 10... åkte till stadium arena och uppträdde på stjärncupen. det gick bra!
den här dagen har varit lite konstig annars. fyfan . shoooooooooooooooot . aja
thellan , malin , jag och mamma har haft en trevlans middag och nu kollar vi melodifestivalen. haha


bilder från dagen


jag och johanna.. vita strumpbyxor. he



jag och emmaaaaa. ae aså fyfa snacka om kritvita ben HÄHÄ





jumpstyle




bringing sexy tits


Vilma körde stagedive genom hela arenan dårå...........



sära


Bite tha finger biatches!!


naeeeeee.... jag svimmar snart av denna lukt i vardagsrummet. TACK O HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0