he

okej.. jag orkar fan inte göra uppdateringen som jag lovade igår så den får miss felicia thell göra när hon o sissela kommer hit ikväll! nice då brudaaaaaarr... nu ska jag städa lite .. sen får vi se vad livet har o erbjuda. haha. jag gick förövrigt upp halv 8 imorse för att åka till snubben som ska göra mitt ben bra.. inte det skönaste jag varit med om kanske , men jag kommer bli helt bra! yeees.


peace då sålänge..


HAHA.. stenåldersbild.. mina girls sleeeepar här . fetingkyss på den bara!

och ni kan vänta er en lite crazy uppdatering från fellan.. like always.
the speedshitters bara. love u älskling

Kommentarer
Postat av: sissela.

blöt och fet kyss på det! <3

2010-02-25 @ 13:06:22
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0