dolphins, krock och moooning

känner att det är dags o uppdatera er nu!

i fredags blev de o kolla dolphins med fredrik , felicia , kevin och lite andra peoples..
långtråk o kolla en nice o se tjejerna köra järnet!













haha vi är så knäppa..

jag älskar dig gumman! 

följde med fredrik hem sen o sov där... mys.


de blev o gå upp tidigt me freeddddddan , halv 8 ... och fixa mig.. segt men de gick. malin hämtade mig halv 9, de blev samling vid toyota.. så lilla milla och felicia åkte med oss.. hela den konstiga dagen började med att en parkerad bil började rulla och åka in i en annan.. knäppt.. vi åkte och efter ett tag började malin prata om att jag och felicia skulle mooona för de andra bilarna med dansare i .. självklart va vi på idén och när vi åkt ett tag så drar vi ner brallorna och trycker vi upp arslena mot rutorna och åker förbi de andra. HAHAHA jag garvade så jag tjöt!! så jääävla kul.. hahahha herregud alltså. roligaste någonsin. de andras miner går inte att beskriva med ord.
sen gjorde vi det igen bara för att få det dokumenterat! så nu väntar vi bara på bilden. HAHAHAHAHA!

efter ett litet tag så skulle vi ta kiss paus i järna. en bil krockade in i oss men det var inte så farligt! . den andra bilden gick dock sönder .. så vi var alla tvugna att packa in oss i 4 bilar istället för 5.. så jag och en mamma fick vänta på en till bil på macken i typ 1 och en halv timme.. men vi överlevde! läskigt vad som skulle kunnat hända.. men tur att det inte blev värre!


väl framme på tävlingen presterade tjejerna bra.. jag hjälpte dom lite att stretcha och peppade dom.. skönt att bara få kolla på och inte tävla själv!


haha... jag och erika!




vilma, jag och jaden! duktiga tjejer!



min fina vän! jag älskar dig.




tjejerna! grattis allihopa.. det gick så bra den här tävlingen :)...


vägen hem var skön.. lite skön tid att tänka på allting..
milla gumman var så himla söt.. fällde massa roliga kommentarer haahahahah! men dom skriver jag lite senare.
välrdens skönaste unge!



malin o milla :)..





alla <3 dag... felicia hjärtat kom hit och vi hade mys hela dagen .. duvet att jag älskar dig mest av allt !



ae.. nu blire o plugga lite genetik och prata med fredrik..



laterooooooooooooooooooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0