nattinatt

idag blir de o sova tidigt! igårkväll blev det alldeles för sent , så nu är jag skittrött! SMÄLLAR man får ta dock då!

inte så skönt me skolan.. mer skönt med lite träning! JAAATACK.. att jag hostade som en kärring på 90 bast är väl en annan historia. fyfan.. jobbigt!

taggar som fan till party på fredag med bästa mallan looo!! greeaaaat.

det jag verkligen inte taggar till är att både hjärtegryn 1 ( felicia ) och hjärtegryn 2 ( fredrik ) åker iväg ifrån mig.
hur ska jag klara mig? * gråter blod *

Till felicia : köp något riktigt fint till mig, helst inte en kamel.. men det duger de med (y)

Till Fredrik : skaffa en nice gooooooglebränna när du åker däruppe på topparna!


gud vad jag kommer sakna er mina små pussgurkor!







nu ska jag lägga huvet på kudden. uppdaterar i morgon !
FÖRRESTEN hur kunde jag glömma? det var besöksrekord här idag. så congrats till er nu måste ni bara börja kommentera! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0