np

ae.. hade svenska uppsats idag. nationella i typ 3 timmar. efter 2 timmar var jag tvungen att gå ut ur klassrummet, skrika och gå tillbaka in igen alla mina kära retards till klasskamrater kollade på mig som om jag var dum ihuvet. men vad gör man inte? smarthuvet loan klunkar monster, äter godis och cocosbollar samtidigt som hon försöker koncentrera sig som fan.. haha, men det gick !


efter skolan hade jag och felicia privat i paren.. sen åkte vi till dansskolan och tränade i 2 timmar.

jag hinner nog inte uppdatera mer innan söndag .. men helgens planering ser ut såhär:

Imorgon fredag : dansar inte på dolphins pga mitt knä, men tittar.. (noga) haha. åker och sleeeepar hemma hos Fredrik. mys

Lördag: upp halv 8.. suckk.. för halv 9 bär det av emot stockholm för tävling! jag ska bara heja på mina tjejer då jag inte får tävla på region längre utan bara riks! det kommer bli såå kul . när jag kommer hem drar jag till min babynoe sara för tjejkväll.. bruden har ju fyllt år fan! det måste firas..

söndag: pluuugggaaaaaaa.. kanske träffa fredrik men den som lever får se.


nu slänger jag in en bild på mig och mina dolphinetts.





lycka till imorgon!.

hoppas ni alla får en trevlig helg så kommer det massa bilder senast måndag. !


förresten kan ni kolla in oss i tidningen imorgon ( idag ) !
glöm inte det



Kommentarer
Postat av: Malin

Vem pryder Nt:s fina framsida? JO LOUISAAAAAAAA! :D WHO! Imorgon ska du och jag skrika oss så hesa så att vi inte har någon röst på Söndag, fattaruuuu?

2010-02-12 @ 09:34:39
URL: http://malliins.blogg.se/
Postat av: eellenellen

hellooo snygg!! första sida och grejer, har visat dej för alla mina gamlingar på äldreboendet, du skulle se reaktionerna!!jaja!

skrik på lowan. både på prov och på tävlingen, hälsa alla bästa lycka till!

kärlekvän.

2010-02-12 @ 14:19:10
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0