söndag.. och sista dagen på lovet.

bradag bradag... träffade min fredrik, efterlängtaaat! myspys på den..
förövrigt ganska händelselösdag. hah menmen. slänger upp lite bilder som jag hittade ifrån lovet. :)


fredrik o loan.. mupp1 & 2.



katt rådissar felicia ;)


hahah ! fint smile där ;).. fick en dolphins tröja på matchen.. grymt cool jag känner mig nudå ;)


sexig fellan på sjukhustoan ! duktig felicia fick lite godis av loan när hon var klar med sin röntgen. väl förtjänt!DUKTIG FLICKA!


jag och terrorist 1 på släktpartaj.. haha


fan. åt sidaaan. men terrorist 2 i alla fall. loan älskar er!


mer uppdatering och pics kommer imorgon. och det vill ni inte missa. kanske blir det lite felsm meeed. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0