2010!

galet kul nyår i söderköping ! .. man mår inte så bra idag dock.. men det var det värt :)

jag och mitt hjärta. :)






hahah

























haha.. okej.. lite minnesvärda stunder nurå

( Felicia .. dragen som fan .. slår fel pinkod 3 gånger, nu står det att man ska slå in puk - koden )
Louisa : Felicia puk koden har du hemma.
(felicia sätter upp ett finger framför munnen och säger långsamt.. shhhh)
hon testar att slå in sin pinkod om och om igen .. och utbrister sedan hastigt :
VAD FAN ÄR PUNGKOD?

(Felicia .. vad är numret till din mamma?)
( hon börjar rabbla upp sitt eget nummer)
Louisa : det där är ditt egna nummer)
(Felicia sätter återigen ett finger upp till munnen men den här gången är hennes shhhhh lite starkare
Felicia utbrister :  det är hennes nummer jag lovar!

( Louisa kastar ut såna där gröna kulor ur Olivers fönster och de smattrar lite fint på garagetaket..
inne på den 6e eller 7e tar hon i lite mer för att få den att flyga lite längre. men istället krocker den med fönsterkarmen och studsar tillbaka in igen.. Oliver och louisa får panik och den smäller.. )
vi tittar båda på ida som ligger helt oberörd i sängen, vi börjar vädra och spruta parfym för fulla muggar.. efter någon minut ser vi ett halvvaket huve titta upp..
Hon mumlar sömnigt : det luktar bränt.....
och sedan faller huvet ner på kudden igen.


hahahahahahaha.. felicia och ida alltså.. mina partylovers.. jag älskar er!
sjukt klockren nyårsafton hah..



nu hoppas vi bara att detta året bara blir en gnutta bättre än de förra ! perfekt!

nu ska jag sova.. puss gott nytt år .. lite försent :)




Kommentarer
Postat av: ida

hahahhaha! klockrent

2010-01-02 @ 14:07:20
Postat av: felicia

så jävla kul var det ! dock förstörde jag ju lite :p förlååååt ida!! men kul var det !!

2010-01-02 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0