felsms. OBS inget för de yngre läsarna.läses på egen risk. ;)



HAHAHA.. detta är HELT min humor.. fel sms!



Till: Mamma
Sms: Va så sjukt full i går. Sket tydligen på en cykeltrampa, brytit bort bakreflexet och torkat mig med. Hoppas bara att Micke såg det. det vara han som berättade de. Ångest. Jaa
Svar: Fy fan. Jag skäms så för dig. Du får växa upp.

Förklaring: Mamma fick smset som min polare skulle haft. Pinsamt som fan.




HAHAHHA!! klockren...




Till: Polis vän
Sms: Shit va hårt de va i går. Var fan full när jag körde hem i morse.
Svar: Inte bra alls. Men alla gör vi dumheter i bland /Jonas

Förklaring: Skickade till min polare som är polis istället för en annan vän som var med på festen





Till: Pappa
Sms: Nu vet jag. Tänkte döpa din k*k till Raul. Det låter stort och maffigt. Kommer s*ga av dig i kväll oavsett om du vill eller inte. ;P
Svar: Du kommer inte orka äta middag i kväll förstår jag. Inte efter Raul.

Förklaring: Ni kan inte ana hur jag skämdes när min pappa svarade mig och jag förstod att jag skickat till honom. Fan fan fan. Jag berättade för min kille som smset var menat till. Han kom inte hem till mig på 2 månader efter de

hahahahahahhaahahahhahaahhaha...



Kommentarer
Postat av: idis

ahahah herrehjärtanes... gud va pinsamt :O vart har du fått dom ifrån?? xD

2010-01-12 @ 21:33:42
Postat av: carl :)

haha ja trodde de va du som hade skickar till din morsa xd tänkte vadå sket på en cykel trampa xd

2010-01-13 @ 07:46:13
Postat av: louisa

hahahaha! ;)

2010-01-13 @ 16:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0