felsms.. varning igen ;)

Till: Tjejen Alexandra
Sms: Du måste göra mig en björntjänst. Ska sova hos Alexandra och jag kom på att jag inte bytt kallingar sen i går morse. Har inte kollat men dom kan se ut hur som helst. Kom förbi med ett par och ring när du är utanför så kommer jag ner och hämtar. Jag får hitta på att du skulle lämna 200 som du var skyldig och hade vägarna förbi.
Svar: Hahahaha Du har skickat fel. Hahahahaha

Förklaring: Skulle skicka till min polare fredrik men skickade till min tjej jag träffat nyligen.



Till: Mamma
Sms: Har lagt en klick sprutgrädde på k**en. Sugen så skynda dig hit.
Svar: Nej fy. Du ska inte prata så där. Jag tror inte Emilie vill höra sånt där heller.

Förklaring: Ville att tjejen Emelie skulle få lite grädde i sig tyvärr så skickade jag till mamma. Hämska tanke








Till: Läraren Micke
Sms: Nu är det katastrof. Ena bröstet är fan större än de andra. Hjälp kommer jag får hängtutte på den? Ser sjukt ut nu.
Svar: Jag tror säkert inte att det är någon fara men för säkerhetsskull så tycker jag att du skall höra med skolsköterskan. Tack för att du visar förtroende och frågar mig.

Förklaring: Ja det var absolut inte meningen till honom. Nu vet han av ett misstag hur mina tuttar är. Skäms varje dag i skolan när jag tänker på det.


HAHAHHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR!!




Till:
Styvmammas son
Sms: Pappas nya frus son är så jävla snygg/sexig/söt, ja, allt helt enkelt! Du kan inte förstå... Det värsta är att han har flickvän och att det svider till i hjärtat varje gång de kysser varandra och håller på. En vacker dag ska jag ta honom, det räcker med en natt. Tror jag kör nästa helg faktiskt!
Svar: Haha söt du är, full eller? Hur som helst är du välkommen in i mitt rum innan gryningen, Fia sover hos en kompis i natt.

Förklaring: Detta är nog det bästa jag gjort. Jag är glad att det hamnade hos honom nu och inte hos min bästis. Aldrig varit med om bättre s'x, plus att jag flinar lite när jag träffar hans blonda flickvän som inte vet någonting... Haha.

HAHA.. klockren?





gondatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0