felsms...

Till: Mamma
Sms: Jag har big problem nu. Har haft dicken åt vänster i kallingarna hela tiden och nu är den lite sne åt det hållet. Den ser lite ut som en brio tågbanesväng. Hur gör jag den till normalt rak igen.
Svar: Jag har inget riktigt bra svar på det där hjärtat.

Förklaring:  Fatta att jag skickade ett sms om min sneda kuk till min mor. Det är så bizzart så det finns inte. Rodnar när jag tänker på det



Till: Mig
Sms: Den snyggaste som jobbar för mig? haha, det måste vara Rickard, börjar tänka ibland att jag borde hota hans karriär om han inte knullar mig men det är jag nog inte modig nog att göra.
Svar: Haha, jasså;)?

Förklaring: Min chef råkade skicka till mig, hon skulle skicka till nån av hennes kompisar haha. Hon ville inte prata så mycket om det.






:D


godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0