hard times..

ah.. idag blev de o vakna seent.. segade igenom dagen . åkte o träna i 3 timmar. blev o träna till ett nytt pausnr. greeaat! :). lite slut nu dock..


känner att jag borde komma med lite nya bilder men jag har inga..
har också börjat tröttna på denna blogg , skriva vad man gör dagarna ut i ändå. tråkigt att sriva = tråkigt att läsa.
känslor? buhuu , cry, happy ? orka skriva om det liksom.. ni skulle typ tappa hakan om jag sitter här o skriver av mig.. så nej.

får väl helt enkelt hitta på lite nytt skit o skriva om.. kanske min sjuka humor eller kassa morgonhumör?
nåt kommer jag väl på som jag och ni  gillar.. hoppas vi :) nae nu sitter jag här och filosoferar igen. haha !
kom på en sak nu på direkten som jag får skriva om.. !


men nu ska jag hoppa ner i sängen... läsa en bok.. haha, och lyssna på enya. sjukt avkopplande. ! hennes låtar får en typ att domna bort. okej det är lite opera style, lite konstigt. men sjukt värt. okej .. jag är väl lite konstig då.



enya - storms in africa.
hahaha .. någon mer än jag som förknippar denna låt med kolmårdens delfinshow? HAHA




en oldie.. som blev uppskattad på dolphins ;)



repris...



okej jag hade förresten liite nya bilder :)



mitt crew och jag som hoppar splitthopp :)





mitt crew och DÄR har jag landat...



RUMPHAAAAA...




rumphaaa!! JISSES

sov gott så hörs vi imorgon.. puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0