hos felicia...

vaknade i soffan halv 7 i morse,... haha! mallan hade varit o myst hemma hos mig, vi va båda så jävla trötta! sjukt..

gick iaf till min säng och fortsatte sleeeeeepa hihi. vaknade 1 någon gång.. lovisa kom  o vi drog in till staden. '
de blev som vanligt paus . jag lovisa och felicia.. vilket team aså. pegge kom o skulle bjuda lovisa på godis.. gud vad vi skrattade ! hahhhaha..
sen blev de o dra hem till lovisas place, sedan åkte vi hem till felicia i kära lindöö..
efter ett tag fick vi sällskap av kevin och johan :) trevligt trevligt.. blev scarymovie som suuuuger.. lite prat, kevin använde en pompom som peruk.. haha korkade unge.


sen måste jag säga att jag är på jävligt bra humör med tanke på omständigheterna.. haha tänker inte ens ta upp det för det är så skrattretande.. tänker inte ge en enda blick till så tack o hej

'
jag och min honnybunny.......... peace motherfuckers

Kommentarer
Postat av: Anonym

honeybunny annars.

2010-01-10 @ 20:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0