året 2009 del 1!

helo bloggen.. vilken dag. hänt massor! fast egentligen INTE.. skola som vanligt. FAN jag har t.om svårare än vanligt att komma upp.. hm ..

pluggat lite till provet imorgon. inte tillräckligt dock. men fan! orka.. vart är viljan? jag vet att jag kan , om jag vill.. hur många känner som mig? säkert typ... alla.


känner mig så jäävla depp hela tiden. och det är sjukt jobbigt. jag vill vara glad, trevlig och skratta som jag brukar! skärpning.. känner inte igen mig själv..

därför ska jag nu lägga upp några bilder som betyder mycket för mig och som gör mig glad.. haha :)

såå... året var 2009!!

den här ungen alltså! vill ha honom här hemma i norrköping.. han va med mig hela tiden i turkiet.
( ja på dagarna då, hihi ) så sööt!



BÅSTAD!




turkiet..


mallaaann på grönan !
































                      



























we<3 randoms? hah denna kväll var sjukt kul!



giirls

























NAE! nu orkar jag inte meeeeeeeeer... resten kommer imorgon ! detta har helt klart varit det bästa året i mitt liv i alla fall! puss och godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0