ååååh

nae jag måste tydligen göra fel när jag ska mms blogga...hmmm .. aja!
sitter inne i huset nu och chillar lite. idag låg vi på bryggan till klockan 6... 6? och det brände fortfarande.. helt sjukt!

Dom här senaste dagarna har vi spenderat hos markus. Lagat mat. umgåtts och gjort lite allt möjligt ..
typ moppeåk, döökul klockan 2 på natten. bhörn har ockå joinat oss de 2 senaste dagarna. NICE , fast att dra hem klockan halv 5 när det är ljust är väl mindre värt. Men gud vad det är skönt här. hel uuuunderbaaart . vill typ inte åka hem, men man saknar ju alla sina små troll där hemma en aning bara!

Ikväll kommer Nisse hit så vi ska ha fiiiilmkväll... blir nice. Nu ska jag snart överlämna datorn till min kära felica.. man kan säga att vi gillar att bada badkar tillsammans. det blir roligare om man är två , right? huhu och råååkar ha fönstret öppet.. Bildbevis ? aja, vi kör!







Fidde - en katt ska va platt! haha :D


en kväll på kastellet, Träffade lite småpackade oskar som kom och mötte oss, hahah sköööön 08!! sen träffade vi så sjukt sköna människor att jag bokstavligen höll på att kissa på mig av skratt. fan vad härliga människor det finns, fattar liksom inte?


brygghäng med grabbarna grus!


Felicia tar chansen att utnyttja markus och köra lite kajak.. slutade med att jag fick ta hennes saker istället för att hon ine orkade komma upp ur den... gullig tjej det där.. i alla lägen .... -.-

påväg för att möta björn och calle!


fint!


Haha.. markus och den kära fiddyn.. ;)



chill vid vattnet, helt underbart!


petter och jag, du är saknad här knäppgök! HAHA,


dagens bränna, hahah!


Fellan "neger" thell!


För några dagar sen,


och idag!

Min fina vän på midsommar. :)


här är vi påväg till lyckeby, Jag satt och gömde mig i jackan och deppade hela vägen för att jag stått och fixat håret i 2 timmar och sen blev allt förstört. menmen vad gör man inte liksom? båt är ju askul!


hahhah petter och jag på griiiillkväll.. översöt mössa tycker jag!



en fågel sket på mitt lår. folket skrattade länge åt min kommentar " men jävla horfågel!".


pusstime på bryggan.. haha


underbart!




haaapyy!


glass på glassiären.. sjuuuukt jävla stor glass..


vi handlade och så gick påsen sönder... så det går när man är ambitiös.. hahah! vet inte hur många tusenlappar vi lagt på mat här nere.. fy!


felicia klipper gräs och markus går brevid.. hahha





nae , ska inte ens försöka förklara i ord hur kul vi haft... så jag slutar skriva här.
Puss, ta hand om er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0