Bildbomb

är hemma nu igen efter typ 6 timmars bilfärd.... vaaaaaaarmt var ordet..
tråkigt som fasen att lämna aspö igår . och att lämna allt underbart folk var grymt jobbigt.
men nu blir det en jäkla massa bilder. :D









WHATUUPP BÖÖRNII?

en dagens i  väntan på färjan!


jag smällde en fluga!







en dagens,




handlade mat, och påsen gick sönder... hahah!


en till dagens. svart jumpsuit!


grääääääsklippning!


storfiskaren.. hahah!




min underbara vän <3


anna och markus försökte lära mig spela tennis, det gick inte så bra...



NILS. här får du din plats i bloggen som du tjatade om. Den här killen är go rakt igenom, en mer hypad människa får man leta efter. du är så otroligt snäll och charmig med en super sångröst!  jag hoppas verkligen att vi träffas igen!







nisse ,( haha ) felicia och yero!


nakenbad är alltid trevligt, trevligt med en påklädd bild dock!


hahaha... titta vad markus hittade i fickan!


loooooooooove


jag anna och felicia.. anna är en äkta 08 ! stööörtskööön


en dagens från oss båda :) . love you feffe!


och så sista bilden, MARKUS.. underbara du, gud vad jag kommer sakna dig.. du har ett hjärta av guld men ett sjukt dåligt uttal och en dålig dialekt.. hahaha ;). du fick mig alltid att le, och du har rätt.. aspö förändrade mig. NU ÄR JAG LANTIS. ;)


en jäääävla bildbomb... aspö var över mina förväntingar, jag vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0