Jag lever

snart börjar jag blogga som vanligt igen, då blir det också massor med bilder och text till det ! vi åkte i alla fall hem imorse, fem timmar i bil men vi överlevde! nu sitter jag och felicia i malins soffa och myser... vi har haft vin och myskväll här med tacos och hela baletten..
Imorgon festar vi med norrköpingsbor igen vilket var så himla länge sen, ska bli väldigt nice! Så... håll utkik efter uppdatering imorgon!


lite halvgrym bild som felicia tog på mig för ett par dagar sedan! Nae fan.. nu är vi äntligen tillbaka för att göra norrköping osäkert..
kommer dock sakna båstad så grymt mycket! hörde av feliias morbror att prins carl och flickvännen sofia hade gått förbi dem på "papas" när de satt och åt , de gick med sina livvakter.. stört!


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0