Yesterday n today

Snor detta från mallans blogg efterssom jag är för lat för att skriva själv..

Seg jävla dag igår och runt en 5 så hoppade jag in i duschen och drog på mig lite kläder och åkte in till stan och gick till en lägenhet som Loan hade över natten.. Spö regn tja, dyngblöt? troreee. Där var iallafall Loan som jag inte träffat på en månad och Felicia&Sissela :) Fixade oss och lite sånt och runt halv 9 så tog vi taxin hem till Alle, där vi parta lite typ.. Sen vid halv 11 så sprang vi in till stan för och hinna med bussen som gick kvart i.. Hann vi? JA. Fick vi vänta länge? JA. Haha, Loan&Felicia tvingades springa i högklackat.. Rätt åt dom ;)

Sen så åkte vi iallafall hem till Jocke, där det va lite folk.. Vääääldigt trevligt. Folk var fulla och glada som vanligt, jävligt nice. Lyckades få mig ett jävla brännmärke på benet också bara för att en viss Ludde är lite dum i huvudet och tycker om och fimpa på tjejer.. Haha, sen så tog Jag&Loan bussen in till stan vid 10 i 2, då vi mötte upp Fredda och drog till donken och käka, sen taxin tillbaka till lägenheten där jag fick sova på en stensoffa med stenkuddar.. Jävligt skönt. Sova kunde jag inte heller göra, undrar varför ;)


gårkvällen var galen! skönt att vara på hemmaplan igen.. nu ska jag lägga mig och vila ögonen lite, haha... helvete vad slut jag är.





den ultimata schtek låten i kära båstad!
Nattklubbschefen på pepes ( som förövrigt sprang efter mig och felicia , men det hör inte till historien )
berättade att under lördagen på tennisveckan fick de in 2,1 miljoner kronor... på en kväll! helt sjukt..
det nya fenomenet vaskning ( man beställer tex 2 champagneflaskor och häller ut en i vasken ) är tydligen populärare är någonsin , och om man festar på pepes gör man det inte för småpengar inte! helt crazy enligt min åsikt, 120.000 på en kväll? helt stört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0