Aspö

Hello ! Vi lever livet här på Aspö vill jag lova.. Inget är liksom riktigt som det ska här, haha! Idag vaknade vi i lyckeby hos Marcus , städade sen drog in till karlskrona för att käka. Sä jävla stora portioner har jag typ aldrig sett haha! Sen satte jag, Felicia och Petter oss på färjan ( färja liksom, grymt!) och åkte över till Aspö. Där blev de snabba ryck för att åka och lägga oss i djupvik med Nils och hans översöta flickvän mathilda! Köpte glass av en glassbåt som kom till bryggan... Coolt! Sen drog jag och Felicia hem och Städa då vår stuga såg ut som tredje världskriget... Men det blir väl så när man bor med mig antar jag. Liksom jag hade 1 trunk, 1 stor väska , 3 påsar, plus 5 lite mindre väskor .. Haha helvete sköön bruud.... Efter det i alla fall så drog vi och grilla med Petter och macke ute på en udde,mys! Efter de blev det att dra till kastellet somr typ en stor Borg här på ön. Där var det massor med folk som festade, haha.. Träffade på några sjukt roliga stupfulla killar som fick mig att vikas dubbel av skratt vill jag lova. Haha! Vi var 4 pers som hänkade en moppe hem till vår stuga. Trötta och dana åkte vi iväg igen för att bada nakenbad. . Nu har jag skrivit sjukt mycket så jag orkar inte mer, fast kan ju berätta att från och med imorgon jag och Felicia ensamma här, haha hur ska vi klara det?!?!?..äsch sånt som löser sig! Förävrigt åker jag till Gotland när vi kommer hem o stannar där en vecka ! Sen bär det av till Båstad och tennisveckan, läääär bli sjukt ! Ae nu smashade jag en mygga med handen, jag har blivit kanyls och legat för mycket sked me Petter... ASPÖ is the place to be.. Att jag skrivit detta från iphonen är sickt. Och så saknar jag min mamma, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0