Avslutning, party och massa med mys!

På avslutningsmorgonen kom nelly hit och så fixade jag mig, och henne sen drog vi till kyrkan..
känsliga Loan började såklart gråta när Johanna och becca sjöng " som jag hade dig förut - melissa horn, Lars winnerbäck"..
resten gick faktiskt bra.. men det är nog för att jag inte riktigt förstått att det är över än.. det känns fortfarande som helg, och jag vill att det ska göra det! jag vill komma tillbaka till mina boys på måndag morgnarna och välkomna dem med ett mittenfinger och ett slag på röven ( haha ).. vill börja bråka och slåss, och gå och säga omogna saker... 7an 8an och 9an blir defenitivt minnen för livet. <3

dagen fortsatte med fix för att åka ut till himpa och köra fyllefotboll.
Väl inne på himpa blev alla av med sin dricka, vilket var mindre kul! Vi stannande inte där speciellt länge utan begav oss hem till martin på fest. Kvällen blev mycket lyckad!! med tjejerna och wt-grabbarna, så tack för det! De superfulla killarna som svamlade gjorde helt klart min kväll, har inte skrattat så okontrollerat på huuuuuuuur länge som helst! typ :
  NOW IT'S TIME TO GAARE FÖR ITS COMING SOMMAREEEN.
eller : " ASSÅ GREJEN ÄR JU DEN ATT JAG BRUKAR SJUNGA CORNELIUS WRESVIK - HEJSAN MORSAN, HEJSAN STABBEN!
 ( HAHAHHA, SKÖNA STAMPE PRATADE ENGELSKA HELA KVÄLLEN ) Sen kom min bära broder och hämtade mig och Felicia och så drog vi till donken och fick typ 70 spänn i rabatt, vääärt!








avslutningslooken!


Min lilla älskling innan vi skulle till fyllefotbollen, den enda som var utklädd, så söt .. hih, pussy :)


en taggad loan!


en fin felicia sådär på kvällskvisten ;). älskar dig!


Igår Blev det en runda på stan och maxi med Malin, sen hem och käka tacos med mams, Malin och felicia!
sedan blev det party Hos Henka ! Slutade med att jag och felicia sprang och skrek i regnet innan vi blev upplockade av mamma, haha du är lycka hjärtat <3. Hem och käka fylletacos, fellan somnade med kläderna på och jag somnade vid köksbordet, men så kan det gå när man heter LOUISA OCH FELICIA!






sötaste ungarna liksom, och galnaste!



Denna dag bjöd på att hänga in alla clothes i garderoben, att städa mitt rum , mallan kom hit en stund o snacka lite skit, och så drog feliciababy . Efter drog jag mig till becca för att TJOCKA och kolla GRÅTFILMER.
hahah, jag var lite pain in the ass på johanna : va händer nu? vad gör dom ? varför blev de så? kommer det hända? ÅÅÅH, han blev skitledsen juuuu! hahha förlåt HONEY!


TJOCKA!....

nu ska jag mysa ner mig i sängen.. och lyssna på opera, och sovmusik.. hehe.. wierdot Louisa liksom!
puss!


Kommentarer
Postat av: amanda

vart kommer ditt fina halsband ifrån? :)

2010-06-13 @ 16:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0