I like the way you shake that ass

hello, tänkte bara uppdatera och säga att jag lehever!

Igår åkte jag och felicia till finspång, eller de var snälla och hämtade oss i åby! Pumpa massa musik i bilen, käka glass, åkte runt lite, käka pizza och hamnade tillslut hos monberg.. Lyckad dag ! Grabbarba grus var så gulliga så.. haha.

en bild ifrån när vi hängde.. haha


hahah , jag och monberg hänger. grymmaaaa..


Pullan och jag! stekigaaaaaaa....

Efter finspång så åkte vi hem till Felicia och sov här, och upp tidigt idag för danslägret "XPLOREDANCE".
Hade modernt med ninos, disco med malin, Jazz med Junior och sen hade jag privatliektion med Junior! oerhört läroroik dag, imorgon blir det tillbaka till lägret, men andra klasser. kul!


nu ska vi sova om vi hönor ska orka upp tidigt imorgon ... mer update kommer förmoooodligen imorgon. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0