I'd rather be with you

Nu är jag och Felicia hemma efter några timmars mysande på idas terass.. Det tärde på krafterna men det var de värt.. satt med ida,johanna,becca och felicia och pratade och skrattade massor..
när becca och johanna gått så började vi prata om nyår, HAHA.. vilka minnen! vi tjejer hade så jävla kul.

Felicia var totalt jävla borta, ida flummade runt som fasen , Jag " tappade" min mobil, Felicia slog in fel pinkod 3 gånger och utbrister ett långt tag efter " vad faan är pungkod???"
Vi tappade bort oss, Felicia gick ut barfota, Jag kissade på en gran och fick barr överallt, Ida grät,
Felicia skulle säga sin mammas nummer men upprepade sitt eget 3 gånger istället.  Träffade massa skönt folk.. var tvugna att bli mötta av idas lillebror och kusiner,  en liten olycka hände i Idas kusins rum , Ida däckade med klänningen på, Jag råkade smälla en raket i rummet och ida reser sig upp efter 2 min och utbrister " det luktar bränt" och faller sedan ner på kudden.. ganska så utflippad kväll med mycket ångest dagen efter... hahaha men det var det fan värt!

NEW YEAR IN PICS!









nej nu blire o bjuda in massor med folk efterssom jag är home alone... fast nae.. orkar inte. puss och gooodnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0