karlskrona-boys <3

Hej hallå hejsan, det är inte Louisa men frågar ni henne så
mår hon säkerligen precis lika jävla bra som jag!

Igår låg vi nästan hela dagen och schtekte nere vid stranden med en massa
härliga människor, tro det eller ej, men Louisa Andersson BADADE!
Efter en jävla massa tjat från min sida dock.
Senare drog vi tillbaka till våran förövrigt sjukt stökiga stuga
(det ser ut som ett bombnedslag och vi har inte bott där i 48 timmar
ens, hur ska detta sluta?).efter en väldigt lång promenad full av
gladaminer(fast nae) och mygg kom vi iallafall fram till vårt mål.
FÄRGELÄGRET. Där blev vi upplockade med båt och åkte sedan vidare till
den lyckade byn- Lyckeby. Har fått lära mig en sak här nere och det är att
man inte ska låta Louisa åka båt när hon precis har fixat håret,kan rinna en
och en annan tår från ögat då......
Nu tjatar dom som fan på mig, frukost ala donken. USCH!
Men jag är glad ändå! Kvällen var jävligt lyckad iallafall men den får Loan
berätta mer om, vi har lite olika upplevelser under kvällen.

huvudsaken är att vi lever iallafalll....... nästa update; så fort som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0