Knäppa Louisa

kan inte fatta att det snart är slut.. grundskolan är snart helt slut. no more liksom. så jäkla skönt!! men det kommer bli så himla sorgligt att lämna vår klass.. alla boysen, evelina , emma nelly.. liksom ? hm.. kommer ju typ dö. Men jag ser också sjukt mycket fram emot att börja ettan. då börjar ju typ livet, eller ?

dagen har varit sjukt skön.. sov i en sjukt skön soffa på unkan med nelly idag i typ 2 timmar.. hade so och dans med yngve.. saaalsa hahahah..


hem , och har legat och solat på balkongen, det är så jävla skönt ute! detta kan man kalla sommar..
Kändes som att det var nyss det var 1 meter snö, is och bara förjävligt deprimerande att leva.. hahha . då det absolut inte hända nåt bra i ens liv, ae det där va väl lite överdrift. men ändå. ni förstår.:)
nu är äntligen sommaren här, inga krav, inget " jag behöver vara perfekt", bara leva livet , och vara singel , göra vad FAN man vill. fan vad skönt. jag är så himla sprallig, och glad! wiieeee

Och sen är jag knäpp , som ett jävla as..  nelly glömde sin kamera här, så jag tog den och. ehm ah? hah






"vem leker jag" ?

hahha.. och sen va jag liiite duktig igår och fotade till bilduppgiften. CHECKA! nya proffsfotografen ällee?'






Felicia Lundkvist


och där ser vi felicias hus




porriga tjejer!

nu ska jag och felicia antingen gå en prommis, eller så ska vi bara stanna hemma och  äta pizza.... vi borde egentligen träna och hålla formen, men ae vi blir tjocka till sommaren istället? ILLA!!


Kommentarer
Postat av: elin

ses vi på eber i höst? ;)

2010-06-07 @ 20:23:44
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0