okej

jag ska börja uppdatera mer snart.. men har liksom inte orkat!
helgen va bra, veckan har varit jävlig sorglig dock. FAN vad jag kommer att sakna mina homies i klassen.. :(
idag vann vi 14-manna.. ett perfekt avslut! kommer tjuta som en liten gris imorgon och det glädjer mig att nelly kommer göra det med ;). nu ska jag lägga mig och sova.. min attentionwhoe kommer imorgonbitti.. suck.





dance in the city i linköping, klippet kommer även lite senare!


mentorsdag hemma hos birgit och privatvisning av terror på elm street på bio. härlig dag!



sara min vän.. innan avslutningsmiddagen!



en bild ifrån SM!

nej... nu ska jag faktiskt gå och sova.. vill inte att de ska vara avslutning imorgon men sommarlov är ju fan FÖR nice!. pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0