Pictures that lasts forever

Tittade igenom kameran och datorn, och hittade lite roliga pics!


Loan anka och killar som pussas, underbart.. hahah


Johanna och jag när Dolphins vunnit SM guld! och där bvar vi slimmade! wuhu


paaaparaazziii


avsluuutning. fick en gullig kommentar om var halsbandet är
ifrån och det är förvånansvärt ifrån glitter! :)






va typ, jävligt sugen på chipsen


efter SM! jag älskar röda läppar , men det här fina läppglanset fick en plats
i min fullproppade sminkväska och kommer från "the studio" !



denna kväll glöms inte i första taget! älskar dig min vän .


innan otten framträdandet.


HAHA, detta är anledningen till varför vi inte tränar utan coachen....


jag och viktor nöjda innan snigelätandet!


jag och jompis innan gransjönäs!

Nej.... Nu ligger felicia och sussar i soffan och det börjar bli ljust.
Imorgon ska vi sola, jag ska till tandläkaren och sedan blir det nog att åka till Finspång och umgås.
puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0