sjuk jävla helg.

denna helgen har varit så himla värd! Inte många timmars sömn, två partykvällar/nätter/mornar. mycket nice folk och en massa tokigheter. Lite bilder ifrån första kvällen!


my partychics!







_

fick inte så mycket bilder dock.. menmen!

Lördag var bra. om inte bättre!! fan va kul, massa skratt, galenskaper, poolbad för en del som blev iputtade.. hahahah. En massa dans, dricka och störtsköööna människor! Innan vi gick och la oss så hade vi lite kul med ludde som låg mer än däckad... Bilder kommer nedan, Jag fick ansvaret att sminka. hahaha. stackare...
Skön lirare förresten. kommer upp idag på morgonen och utbrister till Alle som varit där hela kvällen
" AALLEEEE ÄR DU HÄR? GRABBAR, VAD HÄNDE IGÅR EGENTLIGEN? JAG KOMMER INTE IHÅG ETT SKIT!."
* kollar sig i spegeln*
AAEEEE VA I HELVETE! *ASGARVAR* FAN VA SCHYSSTA NI ÄR DÅ!




HAHA.. nej nu är det nog med omogenheterna...

efter typ sovning mellan 7-10 så blev det upp i solskenet och säga hejdå till folket som hade sovit kvar.
kvar sen blev jag sissela, gustav och alle.. haha skööna grabbar där vava..
efter de drog gjorde jag och sisssela massa käk och drog sen ut med bilen med vendela och pantade och kastade massa skit.. sen blev det att åka lite bil innan vi åkte hem, och ångrade oss och åkte tillbaka för att handla chips..
Sissela och jag som var redigt slitna la oss och sov, sedan satte vi oss i solen, svulla och garva åt fula namn, jäävligt låg humor vill jag lova,! efter det blev det städning på hög nivå. Riktigt mysig dag med min snuttis.
Nu tar dock huvudvärken över och jag ska lägga mig och kolla på dear John och tjuta lite!
FAN vad sliten jag är men det var det så jäävla värt.. Klockren bra början på sommarlovet, LIVET LEKER!



vi är... snea! puss gumman

,

Kommentarer
Postat av: sissela bergström.

haha sjukt värd helg! love you och våran sjukt låga humor! :D<3 snor din text till min blogg. du förklarade lite bättre om helgen! :Dpuss

2010-06-21 @ 00:27:12
URL: http://sisselabergstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt den extremsnygga svarta skjortan du har på fjärde bilden? (:

2010-06-23 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0