typ svävar på moln?

hemkommen ifrån hc och mediamarkt.... ska berätta lite om vad jag köpt idag ! bilder kommer också!



en likadan bikini som jag har i ljusrosa, med trosor till också :)


en till fin bikini också med trosor till :)



Shorts och ett par låga vita converse, var dock tvungen att ta i förstor storlek. menmen!



en babyliss icurl! :D

OCH SLUTLIGEN DEN BÄSTA PÅ HELA JÄÄÄÄVLA DAGEN!



världens feeeeeeeeeetaste jävla högtalare som är portabel med . FYFAN vad lycklig jag är den har typ världens bästa ljud. Boooooort med mina gamla ipodhögtalare, detta är festfixaren den här sommaren!!!!!!!


TACK ´FÖR ALLTING MAMMA DU ÄR BÄSTTTT.
NUUUU ska loan packa.... mindre kul


Kommentarer
Postat av: anonym

Vart har du köpt den svarta bikinin?

2010-06-23 @ 20:45:16
Postat av: Anonym

den är ifrån hm!

2010-06-24 @ 00:16:44
Postat av: Malin

BORTSKÄMD DU ÄR DÅ! Fyfan. HAHA! Jag köpte också den gröna bekinin med guldgrejen i mitten! :) Så fin! Dina skor är kvar i pappas bil, tyvärr så har jag inte haft den, den här veckan.. Så måste du verkligen ha dom så får du ringa honom! :) Inte mitt fel att du glömde dom i våran bil lilla gumman. Kram!

2010-06-24 @ 16:51:44
URL: http://malliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0