behövs lite!

Igår var det som sagt intagningsprov på degeer. ganska kul.. men lite ovanligt mot vad jag är van vid. Så nu har loan testat på att dansa till en "doft" , " ha en fluga i kroppen" och "döda fluga".. HAHA.. tog för mig som fasen och lyckades charma juryn som absolut tyckte jag skulle välja de geer! talang hade jag tydligen också!


efter det blev det hemåt en snabbis för att plugga , sen åter till stan för att träna skiten ur sig, skönt! Tränade en massa splitt och spagat så lite öm är man idag... men sånt man får ta om man tränar rumpan av sig för att bli bra!


Loantoan!


SPLITTHOPP! wohoo ,

jag saknar min snuttrumpa!!!!!  :( på lördag blire partaparta. RIGHT baby?


idag dååå. skoldag. sööööööööög hårt. satt kvar i bilden o lajja runt lite me emma o gjorde nästan klart min cheerleader. hahah otippat??

sen hem o chilla järnet lite, och sen träning med dolphinetts. GRYMMASTE time - outen så jag hoppas att ni kommer på måndag nu och kollar!

nu blir det engelskaläxa, sen upp i natt och hämta älskade bror på flygplatsen hemkommer från thailand. har saknat dig massor! :)

nej nu ska jag typ ta tag i mitt liv. later pussys!




Kommentarer
Postat av: felicia thell

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaag saaaaaaaaknar dig :(

2010-03-19 @ 07:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0